Thursday, July 12, 2012

نشانه های بیماری پهلوی ستیزی



بیمار پهلوی ستیز چند نشانه دارد که به قرار زیر است :  این بیمار گمان می کند خیلی خوب کاری کرده انقلاب کرده اما انقلابش را دزدیده اند...خمینی با وجود اینکه خودش را شکنجه کرده و دوستانش را اعدام، اما  به هر حال از شاه بهتر است...رضا شاه را خان می بیند... از دید او خلخالی از محمدرضا شاه بهتر است...برای مخالفت با رضا پهلوی به علی مطهری رای می دهد...فیس بوک رضا پهلوی را لایک زده است تا هر خبری که در آن پست می شود زود ببیند و سوژه ای در آن پیدا کند و ۵۰ نوشته تکراری بنویسد...بنی صدر ، سروش و عبدالعلی بازرگان را آدم های شریفی می بیند اما دکتر شفا را فرومایه می بیند.....برای این بیماری تا به حال هیچ واکسن یا درمانی کشف نشده است 

2 comments:

  1. http://tanhatarinneveshtar.blogspot.com/2011/07/blog-post_18.html

    ReplyDelete
  2. درود بر شرفت که جان کلام را گفتی...
    متأسفانه بسیاری از نسل جوان ایران که دوران شکوهمند پهلوی را ندیده اند هنوز تحت تأثیر تبلیغات مستمر ج.ا. قرار دارند که در این سی و چند سال سعی کرده از رژیم سابق یک هیولا بسازد! درحالیکه من و شما و بسیاری از هموظنانی که هر دو دوره را شاهد بودیم میدانیم که اینجنین نیست.
    یکی از دلایل مخالفت برخی از هموطنان با پهلویها در این است که معتقدند ملت ایران در یک انقلاب فراگیر به حکومت ایشان پایان داد در نتیجه برگشتن شاهزاده رضا پهلوی به حکومت نوعی دهن کجی به انقلاب و انقلابیون میباشد.
    جواب من به این عزیزان این است:
    1)انقلاب 57 و بطور کلی هیچ انقلابی نشانه خواسته تمامی افراد جامعه نیست. بنده به جرأت میگویم که تعداد کل کسانی که در انقلاب شرکت داشتند بیش از 10-15 درصد جمعیت آنروز ایران نبود. اینجانب فقط سه نفر را در کل فامیل و دوستان خود سراغ دارم که در تظاهرات شرکت میکردند. اکثریت جامعه در آن روزها در حالت بهت زده و منفعل به جریانات نگاه میکردند و متأسفانه از طرف حکومت هم هیچ اقدامی برای سازماندهی و به عرصه آوردن ایشان انجام نمیگرفت.
    2) بشر جائز الخطاست. در آن زمان گروهی از مردم ایران متأسفانه فریب شعارهای دلفریب خمینی و دارو دسته اش را خوردند و بدون شناخت دنباله روی آنها شدند. بسیاری از آنهائیکه روزی برای خمینی و انقلاب ننگینش سیده میدراندند هم اکنون از کرده خود پشیمانند و روزی هزار بار آرزوی بازگشت به دوران پیش از انقلاب را دارند. هیچ اشکالی ندارد که انسان به اشتباه خود اقرار کند و در جهت جبران آن بکوشد.
    به امید روزی که جوانان امروز ایران همان امکانات و موقعیتهای جوانان در دهه 50 خورشیدی را که توسط خمینی و انقلاب ننگینش از ایشان دریغ شد به دست آورند.

    ReplyDelete