Thursday, April 24, 2014

ویکی لیکس از بنی صدر شاکی شد



پس از آن که ابولحسن بنی صدر  به نام ترجمه ویکی لیکس در سایت خود مرتب تیتر می زند که : حراج ثروت های  ملی ایران توسط شاه به خاطر ساخت پالایشگاه در سنگال  و سرمایه گذاری در فلان کشور , ویکی لیکس با فرستادن نامه ای به بنی صدر به شرح زیر بدو اخطار کرد :

رییس جمهور اخراجی امام خمینی سلام علیکم ,

بدلیل اینکه شما برخی مطالب را از قول ما بر روی سایت خود گذشته اید بدین وسیله به شما هشدار می دهیم :

١- ساخت پالایشگاه و افتتاح آن در یک کشور خارجی چیز پنهانی نبوده که ما بخواهیم فاش کنیم چون همه می دانستند . بنا برین سطح کار ما را پایین نیاور لطفن !

٢- ما اگر بخواهیم چیزی را فاش کنیم میگویم فلان اتفاق افتاده است و  اینجور انشا نویسی که حراج ثروت فلان کشور شده بدلیل اینکه زمامدارانش دیکتاتور بودند یا نبودند تو حوزه  کار ما نیست .

٣- اگر به این ترجمه های قلابی ادامه بدی آنوقت ما فاش می کنیم که تمام آن سرمایه گذاری هایی که شاه در کشور های دیگر کرد را تو و امام لا دادین رفت . تازه فقط اون یکی پالایشگاه نبوده , پالایشگاه  مدرس هند و سرمایه گذاری در شرکت لاکید , بنز و چیزهای دیگه هم هست که تو و امام به خاطر همین طرز فکر عقب افتاده ولش کردید و غربی ها همه اش را بالا کشیدند.

٤- چرا هر چیزی که از مغز مالیخولیایی خودت لیک میکنه را به نام ویکی لیکس می نویسی ؟ خودت یک سایت بزن به نام  ویکی اسلام در هجرت و اینها را اون جا منتشر کن !

٥- تو با دروغ ایران را نابود کردی حالا نوبت سایت ما رسیده ؟ این یکی را کور خواندی !

٦- چک کن ببین اون ماموران وزارت اطلاعات که باهات رفت و آمد دارند آدرس سایت نشر آثار اسلامی را به جای ویلکی لیکس  بهت ندادند ؟

٧- علاوه بر دست امام , دست چند تا آخوند دیگه را هم بوسیدی !  بگم ؟!

٨- هر کسی فکر کنه مردم احمق هستند خودش احمق است و اون دو تا آفتابه بردارش .

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته ,

ویکی لیکس 

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. ١- "- ساخت پالایشگاه و افتتاح آن در یک کشور خارجی چیز پنهانی نبوده که ما بخواهیم فاش کنیم چون همه می دانستند . بنا برین سطح کار ما را پایین نیاور لطفن !"

    نه تنها ساخت پالایشگاه, بلکه کمک به سوریه و دیگر کشورهای حامی آخوندها هم چیز پنهانی نیست که شما چپ و راست آنها را افشا میکنید. صد البته چیزی هم از ماهیت غارتگر این "کمکها" از ثروتهای ملی ایرانیان کم نمیکند. خیلی عجیب است که چرا به این نصیحت خود فرموده عمل نمیکنید؟؟؟ آیا این اشک تمساح پهلوی چیان بر حراج ثروتهای ملی نمونه دیگری از چند رنگ و رویی این جماعت پهلوی چی است یا آنکه اساسا شماها خودتان هم متوجه اینهمه تناقضات خود نیستید؟

    ٢- "- ما اگر بخواهیم چیزی را فاش کنیم میگویم فلان اتفاق افتاده است و اینجور انشا نویسی که حراج ثروت فلان کشور شده بدلیل اینکه زمامدارانش دیکتاتور بودند یا نبودند تو حوزه کار ما نیست ."

    آخر شما پهلوی چیها فکر میکنید که همه مثل خودتان "باهوش"!!!! تشریف دارند که نیازی به نتیجه گیری "ویکی لیکس" داشته باشند؟ یا آنکه "روشنگر" باهوشی!!!! مثل شما کم دارند که برایشان اینرا تفسیر کند؟؟؟!!!!


    ٣- "- اگر به این ترجمه های قلابی ادامه بدی آنوقت ما فاش می کنیم که تمام آن سرمایه گذاری هایی که شاه در کشور های دیگر کرد را تو و امام لا دادین رفت . تازه فقط اون یکی پالایشگاه نبوده , پالایشگاه مدرس هند و سرمایه گذاری در شرکت لاکید , بنز و چیزهای دیگه هم هست که تو و امام به خاطر همین طرز فکر عقب افتاده ولش کردید و غربی ها همه اش را بالا کشیدند."

    مگر سرمایه گذاری شاه در کشورهای دیگری که برشمردی چیز پنهانی بوده که نیاز به افشاگری "روشنگر" باهوش !!!! و باسوادی !!! از تبار پهلوی چیان داشته باشد که جنابعالی میخواهی آنرا تازه فاش کنی؟؟؟!!! اینرا که خودشان هم قبلا اعلام کرده اند.
    ضمنا اگر چیزی در دست دارید و میدانید, چرا آنرا فاش نمیکنی؟ شما که هر دروغ و جعلی را از تلویزیونهای بشکن و بالا بنداز لوس آنجلسی پخش میکنید, هر شارلاتان بی سوادی را به عنوان "دکتر" و پژوهشگر" بر صفحه تلویزیون میاورید تا خزعبلات آریامهری را بزور عنوان دکترا بخورد ملت دهید, چرا برای یکبار هم که شده صادقانه افشاگری نمیکنید؟

    !
    ٤- "چرا هر چیزی که از مغز مالیخولیایی خودت لیک میکنه را به نام ویکی لیکس می نویسی ؟ خودت یک سایت بزن به نام ویکی اسلام در هجرت و اینها را اون جا منتشر کن !"

    چرا افشاگری راجع به سوابق خیانتهای پهلوی چیان اینقدر برای شما ثقیل است؟ مگر پهلوی جماعت ابرو هم دارد که این افشاگریها مصداق "یابو خواندن" اسب شاه باشد؟ مگر این نکته پنهانی از ایرانیان است که پهلوی ها ایران را دودستی فروختند و در اختیار اربابان غربی شان گذاشتند؟

    ReplyDelete
  4. ٥- "تو با دروغ ایران را نابود کردی حالا نوبت سایت ما رسیده ؟ این یکی را کور خواندی"

    شماها هم با دروغ و تزویر میخواهید دوباره برگردید و باقیمانده ایران را بفروشید. وگر نه به جای دروغ گویی و ماستمالی گذشته های ننگین پهلوی, از مردم عذر تقصیر میخواستید و به اصلاح گذشته های ننگین برمی خاستید. !ناراحتی شما هم از بنی صدر افشای دروغ ها و خیانتهای خاندان پهلوی است که نزد مردم به عنوان نوکران مارکدار انگلستان و آمریکا شناخته شده اند.


    ٦- "- چک کن ببین اون ماموران وزارت اطلاعات که باهات رفت و آمد دارند آدرس سایت نشر آثار اسلامی را به جای ویلکی لیکس بهت ندادند ؟".

    این دیگه کار خودته که اسم "روشنگر" هم روی خودت گذاشتی!!! اما حالا که اسم دستبوسی را آوردی, ببین چند تا از همفکران پهلوی چی خودت عکس از دستبوسی شاه دارند و به انهم افتخار میکنند. هر چه باشه برای شما که اسم "روشنگر" هم روی خودت گذاشتی و لقب "روشنگری نسل سوخته" را هم یدک میکشی خیلی زشت است که مصداق "رطب خورده منع رطب چون کند", شوی!!!!
    ممکن است خدای نکرده خواننده ایرانی مطالبتان پی به بی مایگی پهلوی چی جماعت ببرد. بگذریم از اینکه بنی صدر با همه خطاهایش اقلا جربزه ایستادگی در مقابل خمینی را داشت اما رجال دستبوس, بی غیرت و دلال صفت آریامهری در مقابل اینهمه خیانتهای شاه نه تنها ذره ای انتقاد نکردند, بلکه تا به امروز به سوابق دستبوسی افتخار هم میکنند.



    ٧- "علاوه بر دست امام , دست چند تا آخوند دیگه را هم بوسیدی ! بگم ؟!
    "

    حتما بگو. چرا نمیگی. منتهی برای اثبات صداقتت از سوابق دستبوسی پهلوی چیان هم غافل نشو و از جمله به سوابق دستبوسی آنها هم اشاره کن.

    هر چه باشد, یکوقت "خدای نکرده" شائبه فریبکاری" برای خواننده مطالبتان پیش نیاید. هر چه باشد, این برای "روشنگر" !!! دلسوز!!! و بی غرض!!! و مرضی!!!! مثل شما افت دارد!

    ٨- "هر کسی فکر کنه مردم احمق هستند خودش احمق است و اون دو تا آفتابه بردارش "

    بر منکرش لعنت. ایضا و در تکمیل این سخن زیبا, پیشنهاد میکنم که این جمله قشنگ را به خط زر نوشته و برای تلویزیونهای شارلاتان سلطنت چی بفرستید تا شارلاتانهای فرصت طلب را برای جعل تاریخ و ماله کشی سوابق ننگین پهلوی ها, به عنوان "دکتر" و "پژوهش گر", به مردم قالب نکنند

    ReplyDelete
    Replies
    1. آندره جان باز هم که مثل اسپند داری بالا پایین می پری . شما عن - قلابیون را فقط باید مسخره کرد و خندید ...حالا ناراحت نباش بیا یک کم پشمک بخور ...هه هه هه

      Delete
    2. جناب آندره ساخاروف، تو که اسمت را را روسی انتخاب کردی، من که تو را نمی‌شناسم، اگر بگویم که توده یی هستی‌، آیا بتو تهمت زده ام؟ یا که بنی صدری هستی‌؟ این مهم نیست، ولی‌ این واضح است که کینه پهلوی را تا گور در دلت حفظ خواهی‌ کرد. کجای این مطلب سلطنت طلبی است که به وبلاگ گر اتهام میزانی‌. شرم هم خوب چیزی است که تو نداری. مطلب طنز جالبی‌ نوشته شده، چرا به تو بر خورده؟ من مطلب اصلی‌ و کامنت تو را خواندم، برای من کامنت تو واقعا چرندیات است، بس کن و خجالت بکش. چرا ما ایرانیان به مطلب توجه نمیکنیم و یک چیز را دوست نداریم فورا به نویسنده انگ سلطنت طلب، پهلوی چی‌، مزدور ، خود فروش و غیره می‌زنیم؟

      Delete