Thursday, September 3, 2015

بنی صدر : داعش باید مانند ما انقلاب فرهنگی کند تا بماند



ابوالحسن بنی صدر : شنیدیم که دولت اسلامی داعش سر یک باستان شناس سوری را در پالمیرا از تن جدا کرده است و دولت های غربی قشقرق به پا کرده اند. داعش بهتر است برای این که بهانه دست کشورهای غربی ندهد به جای بریدن سر استادان دانشگاه با یک انقلاب فرهنگی مانند آنچه ما در سال ۱۳۵۹ کردیم سر دانش و فرهنگ را از تن جدا کند. ما در ۳  روز صد ها دانشجو را به خاک و خون کشیدیم   و پیروزمندانه بیانیه ی انقلاب فرهنگی را در دانشگاه تهران خواندیم(۱).  مرگ یک بار شیون هم یک بار .
داعش نیز بهتر است یکی از دست بوسان ابوبکر بغدادی را به دانشگاه موصل بفرستد تا بیانیه ی انقلاب فرهنگی را بخواند و همه استادان و دانشجویان  به درد بخور را پاک سازی و خانه نشین کند. این روش از بریدن سر بسیار موثرتر است و موجب ماندگاری داعش می شود.
از برکت دولت اسلامی داعش به دلیل کاهش اشعه ی موی زنان میزان سرطان در منطقه ی آنها بسیار کمتر از کشورهای غربی است. این دو را با هم مقایسه کنید تا بزرگی معنویت ابوبکر بغدادی و مفتی ها را اندر یابید (۲).
برای ماندگاری دولت اسلامی داعش همچنین بهتر است یک عده از آنها با ظاهر اپوزیسیون به اروپا بروند و شعبه ی دولت اسلامی در هجرت را ایجاد کنند و تنها به قربانیان داعش برچسب بزنند.



4 comments:

  1. آقاي بني صدر داريد كار ياد داعشي ها مي دهيد آنها همينطوري نزده هم مي رقصند

    ReplyDelete
  2. داعش باید با فیروزه خانم ومریم رجوی یک کلاس داشته باشد تا دست از این وحشیگری اش بردارد البته بنی صدر هم جا انداز باشد مسعود که ریق رحمت سر کشید

    ReplyDelete
  3. {ه بسا قدرت دست این بود از خمینی بیشتر جنایت میکرد

    ReplyDelete