Friday, February 6, 2015

بنی صدر : قرآن شرایط سوزاندن افراد را تعیین کرده است



ابوالحسن بنی صدر : شنیدیم که داعش یک خلبان اردنی را در قفسی آهنی سوزانده است که نحوه اجرای آن با اسلام اصیل کمی تفاوت داشته است. از آنجا که اسلام کامل ترین دین است برای سوزاندن افراد چند شرط گذاشته که به قرار زیر است:
نخست اینکه اجرای حکم باید در یک گودال باشد و نه در یک قفس آهنین . چناچه امام علی (ع) مجرمان را در گودال می سوزاند. دوم اینکه مجرم باید حق دفاع از خود را داشته باشد بنابراین باید یک پتو در کنار او گذاشت تا بتواند برای خاموش کردن آتش تلاش کند. سوم اینکه حکم سوزاندن در یک دادگاه اسلامی و توسط حاکم شرع صادر شده باشد مانند احکامی که ما در شورای انقلاب با خلخالی صادر می کردیم . چهارم اینکه ماده آتش زا مانند صدر اسلام باید هیزم باشد نه مواد آتش زای نفتی . پنجم اینکه  قرآن گفته است " ائمه کفر" را مجازات کنید بنابراین آن که باید سوزانده شود ملک عبدالله پادشاه اردن است. ششم اینکه اگر آن فرد مسلمان زاده باشد باید بر پیکر جزغاله شده اش نماز میت خواند و به روش اسلامی کفن و دفن شود.  هفتم به جای اینکه مانند داعش با بولدوزر روی جنازه خاک بریزند باید مانند زمان انقلاب اسلامی جنازه سوخته شده فرد ارتشی را در فرغون چرخاند تا مایه ی عبرت طاغوت شود.
 نیروهای داعش چون این شرایط را رعایت نکرده اند باید ۱۰ مثقال طلا کفاره بدهند یا ۶۰  روز  روزه بگیرند یا ۶۰ فقیر را یک وعده خوراک بدهند.




7 comments:

  1. Ahkhe banisadre bishour khejalat ham khoob chiziye. Tamame ensanhaye vaghei va rastine donya az jenayate daesh dochare shock shodan, oonvaght to miyaee dar morede nahveye soozandan va sharayete soozandane adamha harf mizani. Akhe amsale vapasgarahaei mesle to donya ro be in rooz endakhtan. Behem begoo farghe to ba daesh chiye?

    ReplyDelete
  2. Zemnan matalebi ke inja neveshte shode bishtar be yek tanze talkh va sharmavar shabihe ta vagheyat. Jenabe roshangare Nasle Sookhte, age vaghean mikhayd roshangari konid,pishnahad mikonam rahe behtari ro baraye roshangari entekhab konid, chon in roozha tafavote miyane tanz va vagheyat maloom nist.

    ReplyDelete
  3. Zemnan matalebi ke inja neveshte shode bishtar be yek tanze talkh va sharmavar shabihe ta vagheyat. Jenabe roshangare Nasle Sookhte, age vaghean mikhayd roshangari konid,pishnahad mikonam rahe behtari ro baraye roshangari entekhab konid, chon in roozha tafavote miyane tanz va vagheyat maloom nist.

    ReplyDelete
  4. واقعا اين مواردي كه ميگويند بوده و است اگر جوانب مثبت است پس اين چه ديني است كه گذشت و رحمت و انشانيت چه ميشود اين مايه تاسف است و من نميدانم اين ما را چه ميشود
    واقعا مايه تاسف است

    ReplyDelete
  5. بدانیم ترور شخصیتی وقتی‌ ترور فیزیکی‌ ممکن نیست روش زورپرستان بوده و است. آقای بنی‌صدر و دوستانش سالها است هدف ترور شخصیتی زورپرستان از هر نوع آن بوده و هستند! ترورهای شخصیتی زورپرستان از نوع استبداد ولایت مطلقه فقیه عبارتند از: خارج شدن آقای بنی‌صدر از ایران با لباس زنانه، خیانت در جنگ! و..و از طرف زورپرستان از نوع ولایت مطلقه شاه عبارتند از اشعه موی زن، ..، و این یکی‌ که تازه ساخته اند! خب ترور روش این ظالمان است اما آنها که ترورها را شاهدند آیا میخواهند تا آبد فقط شاهد ترورها در زبونی و ناتوانی بمانند؟ یا میخواهند جلوی این ترورها را با شکستن سانسور بگیرند! بدانیم بنی‌صدر مخالف اعدام است، مخالف رابطه قوا است مدافع عدم زور است، کتاب و سایت (انقلاب اسلامی در هجرت)دارد و میتوان با رجوع به آنها را افشا ساخت و از انتوانی و زبونی بیرون آمد! سعی‌ کنیم تحقیق کنیم، بخوانیم، سعی‌ کنیم از خود نظر داشته باشیم و سانسورها را بشکنیم تا مانع ترورها از هر نوع آن شویم. شاد باشید. حمید رفیع
    http://www.banisadr.org/index.php?option=com_content&view=article&id=175:2013-03-09-05-56-16&catid=9&Itemid=141

    ReplyDelete

  6. بدانیم ترور شخصیتی وقتی‌ ترور فیزیکی‌ ممکن نیست روش زورپرستان بوده و است. آقای بنی‌صدر و دوستانش سالها است هدف ترور شخصیتی زورپرستان از هر نوع آن بوده و هستند! ترورهای شخصیتی زورپرستان از نوع استبداد ولایت مطلقه فقیه عبارتند از: خارج شدن آقای بنی‌صدر از ایران با لباس زنانه، خیانت در جنگ! و..و از طرف زورپرستان از نوع ولایت مطلقه شاه عبارتند از اشعه موی زن، ..، و یکی‌ که تازه ساخته اند در رابطه با سوزاندن انسان توسط داعش! خب ترور روش این ظالمان است اما آنها که ترورها را شاهدند آیا میخواهند تا آبد فقط شاهد ترورها در زبونی و ناتوانی بمانند؟ یا میخواهند جلوی این ترورها را با شکستن سانسور بگیرند! بدانیم بنی‌صدر مخالف اعدام است، مخالف رابطه قوا است مدافع عدم زور است، کتاب و سایت (انقلاب اسلامی در هجرت)دارد و میتوان با رجوع به آنها دروغها را افشا ساخت و از ناتوانیو زبونی بیرون آمد! سعی‌ کنیم تحقیق کنیم، بخوانیم، سعی‌ کنیم از خود نظر داشته باشیم و سانسورها را بشکنیم تا مانع ترورها از هر نوع آن شویم.
    شاد باشید. حمید رفیع
    http://www.banisadr.org/index.php?option=com_content&view=article&id=175:2013-03-09-05-56-16&catid=9&Itemid=141

    ReplyDelete
  7. بنی صدر هم مثل خیلی دیگر مسلمانان قبل از انقلاب ظاهرا در اثر نفرت شدید از حاکمیت ظلم و جور نظام خدعه گر اسلامی از دین و آئین بیزار شده و مبتنی بر روایات مجعول و در لباس دفاع از دین با این حرف های صد تا سک غاز دارد بزرگ ترین ضربه ها را به اسلام می زند.

    ReplyDelete