Wednesday, February 18, 2015

واکنش خاتمی به ممنوع التصویر شدن: برای عذر خواهی از رهبر وبسایت خود را می بندم




پس از آنکه غلامحسین محسنی اژه ای  گفت رسانه ها حق ندارند تصویر یا مطالبی از  سید محمد خاتمی  منعکس و منتقل کنند، وی با بیانیه ای به شرح زیر به آن واکنش نشان داد :

بسم الله الرحمن الرحیم

در خبرها آمده است که  معاون اول محترم قوه قضائیه اینجانب را ممنوع التصویر و کلام اعلام کرده است. از آنجا که اولویت اول همه ی ما حفظ نظام است اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی تشخیص داده است که این کار به سود حفظ نظام است آن را با جان و دل می پذیرم.  این کار به سود من نیز می باشد زیرا چند ماه دیگر می خواهم برای تحقق مردم سالاری دینی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنم و به جای دماوند این بار به اردکان یزد رفته و به خواهر زاده ی خود محمدرضا تابش رای بدهم و دوست ندارم منافقین و بهایی های فتنه ی سال ۸۸ تصویرم را در هنگام انداختن رای ببینند و از آن سو استفاده  کنند. من که در این ۵ سال تنها گفته ام باید از مقام معظم رهبری عذر خواهی شود . برای اینکه دوباره از مقام معظم رهبری عذر خواهی کرده باشم داوطلبانه وبسایت خود را نیز از دسترس خارج می کنم و اگر رهبری صلاح بداند خودم را حصر خانگی می کنم. ما کماکان به آرمان های خود که همانا حفظ نظام،  نداشتن توقع از دولت، رای انداختن در صندوق رای و عذرخواهی مداوم از مقام معظم رهبری است پایبندیم.

- سید محمد خاتمی رییس جمهور پیشین نظام،  مسوول ستاد تبلیغات دوران جنگ و ارادتمند همیشگی نظام ، رهبری و بیت گرامی حضرت امام خمینی




محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه کشور ایران با ۲۵۰۰ سال تاریخ مدون  در مراسم عاشورای امسال 

5 comments:


  1. نباید فراموش کرد که اینها همه مثل هم هستن و دست همشون به خون جوانهای ما آلوده است. خاتمی همان قدر جلاد است که اژه ای،خامنه ای و بقیه .
    سگ زرد برادر شغاله ،با ممنوع التصویر شدن تصویر واقعیشون ،جلاد بودنشون، عوض نمیشه.

    ReplyDelete
    Replies
    1. درباره سید محمد درست صحبت کنید هرچیزی چی لایق خودت و خانواده هست به آقای ما نگو
      اصلا به تو چه مرتیکه احمق عرب هستی یا افغانی دفعه آخرت باشه فضولی میکنی با سعید زاغ میآیم از وسط جرت میدم

      Delete
  2. azat khosham nemiad amma in karet badak nabud.khodeto hasr kon v dele maro shad.

    ReplyDelete
  3. درباره سید محمد درست صحبت کنید هرچیزی چی لایق خودت و خانواده هست به آقای ما نگو ��

    ReplyDelete
  4. Arab hasty ya afghan be to Che foozul fekr mikoni melat Iran montazere Nazar to hastan

    ReplyDelete